Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kampaņas “Husqvarna pret krūts vēzi” ietvaros savākti 2701,5 EUR deviņās dienās

Oktobris starptautiski tiek izcelts kā krūts veselības mēnesis. Lai sniegtu atbalstu sievietēm, kuras cietušas no krūts vēža un vairotu izpratni sabiedrībā par tā ārstēšanu, Husqvarna oktobrī veica īpašu kampaņu “Husqvarna pret krūts vēzi”, kuras mērķis bija ar ziedojumiem atbalstīt Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas Krūts slimību centru un onkoloģisko pacientu organizāciju „Dzīvības koks”.

Kampaņa norisinājās no 19. līdz 27.oktobrim Husqvarna Latvija oficiālajā Facebook lapā. Kampaņas pirmajā daļā tika izsolīts unikāls ķēdes motorzāģis Husqvarna 450 rozā krāsā. Naudas summu, kas tika saņemta par šo motorzāģi un papildus tam dubultotu motorzāģa vērtību Husqvarna ziedos Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas Krūts slimību centra tehniskajam nodrošinājumam, lai pacientes saņemtu modernu un precīzu diagnostiku. Kopumā Krūts slimību centram veltīti 1550 EUR.

Krūts slimību centra vadītājs asoc. prof. Arvīds Irmejs: „Esam pateicīgi un gandarīti par iegūto ziedojumu, kuru izmantosim paplašinātajās ambulatoro pieņemšanu telpās mūsu pacientēm. Atbalsts un uzņēmēju iniciatīva iesaistīties sociāli atbildīgos pasākumos ir īpaši vērtīga, jo šādi varam apzināties savlaicīgu krūts vēža pārbaužu nozīmi cīņā pret krūts vēzi."

Husqvarna Latvija vadītājs Juris Marhilevičs jutās ļoti aizkustināts par sabiedrības atsaucību un atbalstu, un Husqvarna vārdā izsaka pateicību visiem, kuri nepalika vienaldzīgi un piedalījās šajā kampaņā gan ar finansiāli, iespēju robežās veicot ziedojumus, gan arī domās un sirdīs jūtot līdzi un daloties ar mūsu vēsti savu draugu lokā.

Noslēdzoties izsolei, Husqvarna uzsāka 130 rozā rotaļu ķēdes zāģīšu dāvināšanu cilvēkiem, kuri apsolīja ziedot vismaz 5 EUR onkoloģisko pacientu organizācijai „Dzīvības koks”. “Dzīvības koks” ir vadošā organizācija Latvijā, kas apvieno onkoloģiskos pacientus un viņu tuviniekus un tās viens no galvenajiem mērķiem ir sniegt mūsdienīgu atbalstu sievietēm ar krūts vēža diagnozi, ieviešot un realizējot psihosociālās rehabilitācijas programmu „Spēka avots”. Tā ir piecu dienu intensīva programma, kuras laikā onkologs, imunologs, uztura speciālists un fizioterapeits sniedz padomus un nozīmīgu informāciju par to, kā dzīvot tālāk, turklāt arī sievietes piedalās grupu nodarbībās psihoterapeita un mākslas terapeita vadībā, lai tiktu galā ar slimības izraisītajām negatavajām emocijām un lai spētu pēc akūtā ārstēšanas perioda atgriezties pilnvērtīgā dzīvē. Kopumā onkoloģisko pacientu organizācijai „Dzīvības koks” tika ziedoti līdzekļi 1151,5 EUR apmērā.

Biedrības „Dzīvības koks” valdes priekšsēdētāja Gunita Berķe uzsver, ka vēzis ir slimība, par kuru sabiedrībā joprojām valda daudzi stereotipi un mīti, kas savukārt apgrūtina pacienta ātrāku atveseļošanos un atgriešanos aktīvā sociālajā dzīvē. Norobežošanās, savstarpēja neizpratne un komunikācijas trūkums, žēlošana – tās ir tikai dažas no emocijām, ar ko bieži vien saskaras onkoloģiskie pacienti. Uzlabojot sabiedrības zināšanas par vēzi kā hronisku slimību, kā slimību, ko iespējams ārstēt, palielinot cilvēku izpratni un atbildību par savu veselību un došanos savlaicīgi pie ārsta, iegūst gan visa sabiedrība kopumā, gan katrs atsevišķi. Onkoloģiskie pacienti atkal atgriežas savā darbā, atkal iesaistās sabiedriskajās aktivitātēs, atkal ir spējīgi dzīvot dzīvi pilnvērtīgi! Šī sadarbības akcija kopā ar Husqvarna ļaus palīdzēt vēl vairāk sievietēm ar krūts vēža diagnozi atgūt emocionālo spēku, līdzsvaru un pozitīvo enerģiju, lai dzīvotu pilnvērtīgi tālāk, jo dzīvē pēc vēža turpinās!

Par Husqvarna
„Husqvarna Group” ir pasaulē lielākais ārā darbu un dārza tehnikas ražotājs, piedāvājot tādas preces kā motorzāģus, zāles pļāvējus, dārza traktorus. Tas ir arī Eiropas līderis plaša patēriņa laistīšanas preču ražošanā un viens no pasaules līderiem griešanas instrumentu ražošanā būvindustrijas nozares vajadzībām. „Husqvarna” produkcija caur izplatītāju tīkliem un vairumtirgotājiem tiek tirgota vairāk nekā 100 pasaules valstīs. 2014. gada „Husqvarna Group” tīrā pārdošanas peļņa sastādīja 33 miljardus SEK, vidējais darbinieku skaits – 14000.


Reklāmraksti