Tev ir mājaslapa? Uzzini, kā veicināt apmeklētāju plūsmu!

Radot mājas lapu vai blogu, mēs ceram, ka cilvēki to apmeklēs, lasīs, iepirksies, komentēs, dalīsies utt., atkarībā no vietnes veida un specifikas. Taču ne vienmēr viss iecerēties izdodas tik veiksmīgi un bez šķēršļiem. Ko darīt, ja, aplūkojot mājas lapas apmeklētāju skaitu “Google Analytics”, tu atklāj, ka plūsma ir samazinājusies?

Tā kā 80% vietnes apmeklētāju mājas lapā ienāk no meklētājiem, piemēram, Google, tev noteikti jāpārskata esošā SEO stratēģija. Tikai pēc tam varēsi to uzlabot un papildināt. Un, kad tas būs izdarīts, apmeklētāju plūsma ievērojami pieaugs.

Šeit būs daži ļoti noderīgi padomi, kas palīdzēs tev sasniegt labākus rezultātus, piestrādājot pie savas SEO stratēģijas.

Rūpīgi pārdomā atslēgas vārdu izvēli

Atslēgas vārdi ir nozīmīga tavas mājas lapas sastāvdaļa, jo tie darbojas kā bezmaksas rīks apmeklētāju skaita palielināšanai. Ieguldi laiku, lai izpētītu, kādi ir atbilstošākie atslēgas vārdi, ar kādiem tavu mājas lapu varētu atrast visbiežāk! Tev ir jāsaprot, kas ir tas ko cilvēki meklē un kā viņi to dara. Ņem vērā, ka ne vienmēr tie jēdzieni, kurus tu izmanto savā biznesā ikdienā, ir tie paši, kurus cilvēki lieto meklējot tavu preci vai pakalpojumu.

Mūsdienās ir pieejami dažādi bezmaksas rīki, kurus tu vari izmantot, lai pētītu atslēgas vārdus un noskaidrotu, kuri no tiem tiek izmantoti biežāk, kā arī lietoti tavu konkurentu vidū. Šeit būs daļa no tiem:

Google atslēgas vārdu plānotājs (bezmaksas);
KeywordToll.io (bezmaksas);
SEMRush (30 dienu bezmaksas izmantošanas iespēja);
Ubersuggest (bezmaksas);
Moz’s atslēgas vārdu pētnieks (30 dienu bezmaksas izmantošanas iespēja);
Open Site Explorer (30 dienu bezmaksas izmantošanas iespēja);
Alexa (7 dienu bezmaksas izmantošanas iespēja).

Ir svarīgi atcerēties arī par “long tail keywords” jeb atslēgvārdiem, kas sastāv no vairāku vārdu savienojuma. Tā ir frāze, kuru visbiežāk veido 3 līdz četri vārdi, kas izvēlēti ļoti specifiski un pielāgoti tieši tam, ko tu pārdod. Šāda veida atslēgas vārdi nav paredzēti, lai palīdzētu piesaistīti potenciālos pircējus.

Radi un publicē jaunu saturu biežāk

Ja tu vēlies palielināt savas mājas lapas apmeklētāju skaitu, tev ir jāspēj piedāvāt viņiem ko interesantu, proti, tev ir jākoncentrējas uz jauna, augstas kvalitātes satura veidošanu un publicēšanu krietni biežāk nekā līdz šim. Vietnei ir jābūt aktīvai, lai tajā vēlētos ienākt atkal un atkal.
Meklētājprogrammas, piemēram, “Google” uzlabos tavas mājas lapas pozīcijas tad, ja biežāk atjaunosi savu vietni ar jaunu saturu. Turklāt, jo vairāk ierakstus tu publicēsi un biežāk izmantosi atbilstošos atslēgas vārdus, jo vairāk skatījumu būs tavai lapai. Pētījumi atklājuši, ka uzņēmumi, kuri veic vismaz 16 vai vairāk ierakstus mēnesī, saņem par 3,5 reizēm lielāku apmeklētāju plūsmu nekā tie, kuri ievieto tikai 4 vai mazāk ierakstus mēneša laikā. Padomā par to, kas ieinteresētu tavu auditoriju, seko līdzi jaunākajām tendencēm, meklē risinājumus aktuālām problēmām un centies meklēt jaunus attīstības virzienus!
Tavi satura veidošanas paņēmieni ir kā SEO stratēģijas mugurkauls, jo tas neļauj atslābt sociālo mediju kampaņai, kas savukārt palīdz pastiprināt tava satura izplatīšanos un palielināt sasniegtās auditorijas lielumu. Tu nevari cerēt uz apmeklējumu skaita palielināšanos, ja mājas lapā visu laiku atradīsies viens un tas pats saturs un lapa netiks papildināta. Turklāt saturam ir jābūt daudzveidīgam. Nepieturies tikai pie teksta, piemēram, bloga ierakstiem! Piešķir mājas lapai krāsas ar foto, video, audio, uzlabo dizainu utt.

Veido iekšējās un ārējās saites

Ja tu vēlies palielināt apmeklējumu skaitu savā mājas lapā, noteikti padomā par iekšējām un ārējām saitēm. Iekšējo saišu veidošana nozīmē, ka tavā mājas lapā vienā rakstā ielikta saite uz kādu citu lapu tavā mājas lapā. Piemēram, veidojot bloga ierakstu, tu vari tajā pievienot linku uz kādu vecāku ierakstu, ja tiem ir kopīgs temats. Šādā veidā tu ne tikai padari ierakstu interesantāku, bet arī palielini skatījumu skaitu, vienā ierakstā nemanāmi iekļaujot vairākas lapas, uz kurām cilvēki var uzklikšķināt un uzzināt vairāk.

Tāpat palielināt apmeklētāju plūsmu iespējams ar ārējām saitēm. Ja tu savā mājas lapā pievienoti atsauces uz citām autoritatīvām saitēm savā jomā, tu ne tikai iemantosi savas mājas lapas apmeklētāju uzticamību, bet šādā veidā arī aicināsi viņus vairāk skatīties, komentēt, klikšķināt, dalīties un, protams, iegādāties tavu preci vai pakalpojumu.

Atsaucies uz citiem avotiem un pastāsti, kas iedvesmo tevi! Cilvēki uzticas un novērtē tos uzņēmumus, kuri nebaidās pastāstīt, ka ir vēl kāds tikpat labs vai vēl labāks. Ja tevi iedvesmo kāda cita uzņēmuma darbība, tad pastāsti par to!

Tie uzņēmumi, kas darbojas arī interneta vidē, konkurē savā starpā un skaidrs, ka vēlas, lai klients, kurš ir gatavs pirkt piedāvāto produktu vai pakalpojumu, ienāk viņa mājas lapā. Tādēļ tev ir tik ļoti svarīgi savā darbā izmantot analītikas datus, pievienot jaunu saturu un iekļaut gudru atslēgas vārdu stratēģiju kopējā digitālā mārketinga plānā, lai panāktu, ka tieši tava mājas lapa izceļas konkurentu vidū.

Ja uzskati, ka tev pašam šis uzdevums varētu būt par grūtu vai vēlies redzēt, kā tava biznesa attīstībai var palīdzēt speciālisti, tev būs nepieciešami profesionāli SEO pakalpojumi no organicmarketing.lv.

Reklāmraksti