Remontējamā tilta apvedceļš Sērenē

Vēlējos uzzināt, kuram maz attīstītajam ienāca prātā doma remontdarbus uzsākt ziemā, iepriekš nenodrošinot kvalitatīvu apvedceļu. Jau šobrīd apvedceļš ir praktiski neizbraucamā stāvoklī. Kā situācija tiks risināta pavasarī?

A

Vuru tikai piekrist šim jautājumam, jo vakar braucot pa apveceļu satikām smago autiņu braucot pretī, rezultātā viss auto nolīmēts ar dubļiem :-(((

pirms 8 gadiem, 2009.02.27 17:39

AndrisR

Risinājums jau tikai viens - aizliegt braukt tranzīta smagajām automašīnām.

Pēdējās korekcijas veica AndrisR, 2009-03-01 12:58

pirms 8 gadiem, 2009.02.27 17:55

atkusnis

Varbūt nevis būvdarbi lētāki,bet gan vairāk naudiņas savās kabatās lielie priekšnieki varēs saraust uz atkušņa un dubļu rēķina, jo kurš gan varēs izmērīt cik kubikmetrus šķembu saspiedīs purvainajā Sērenes zemītē...

pirms 8 gadiem, 2009.02.27 18:50

braucēja

Šodien sazvanīju Šteinberga kungu par ceļa remontu. Viņš atbildēja,ka šis ceļš ir nodots tās firmas pārvaldījumā, kas remontē Sērenes tiltu. Zvanīju firmas šefam Viktoram ar pretenzijām. Viņš savukārt apsolīja, ka līdz pirmdienai ceļš būšot kārtībā. Sestdien sākšot vest granti,strādāšot greideri un bliete. Bet uz manu jautājumu, kā lai cilvēki šīs trakās dienās pārvietojas- viņš atbildēja: "Vi jeģķe po ķihoņku!!! Tā kā atliek tikai gaidīt!!!

pirms 8 gadiem, 2009.02.27 20:39

:)))

Aizliekt... ? :D Jā, Andri, varbūt aizliec gan. Man gan šķiet, ka ar liekšanu un locīšanu neko nepanāksim, kamēr neaizliegsim... :)))

pirms 8 gadiem, 2009.03.01 08:51

Aira

Šodien,tas ir ap plkst.18.00 braucu un cerēju, ka ir taču varbūt kāds cilvēks mūsu valstī kurš nebāž tautai publiski batonu ausī,bet nekā, jo uz Sērenes apvedceļa ne šķenbas gabaliņš nav nobiris. Nu kā var tik atklāti melot? Kas tad brīvdienās traucēja ceļu salabot? Vai lielā satiksme un sals? Un tad vēl nav kauna Aizkraukles pusē nolikt zīmi "50", ja pat ar 5 km/st nevar pabraukt!!
Kauns, kauns un šādus cilvēkus pirmos valadzētu no darba patriekt un tad kā bezdarbniekam ar lāpstu likt tās bedres labot. Pats droši vien brauc ar džipu, kurš pirkts pa valsts naudu.....

pirms 8 gadiem, 2009.03.01 19:36

Ainārs Š.

tātad tautas varonis ir Viktors Zmiglis. "Latvijas tilti" būvdarbu vadītājs:

"...brīvdienās šajā ceļa posmā nobērsim 250 kubikmetru šķembu, ar greideri izlīdzināsim un pēc tam ar ceļa rulli noblietēsim..."
"... CENTĪSIMIES uzraudzīt, lai šis ceļa posms būtu izbraucams arī turpmāk. Apvadceļam no projekta kopējās summas ir piešķirts 30 000 latu, no kuriem apmēram pusi jau esam iztērējuši..."


tiešām interesanti būtu uzzināt, kur jau ir paspēts iztērēt 15'000LVL? tos solītos 250 kubikmetrus šķembu droši vien nevarēja atvest dēļ "intensīvās satiksmes"

pirms 8 gadiem, 2009.03.01 22:23

Lizolde

Un kur tad citur braukt smagajām automašīnām? No Jēkabpils uz Jaunjelgavu caur Ķegumu? Kurš tad uzņēmumiem kompensēs tās papildus transporta izmaksas?

Pirms taisīt tilta remontu ir ar galvu jāpadomā, nevis 2 nedēļās izšķūrēt ceļu un tad cerēt, ka pie esošās satiksmes intensitātes tur būs līdzens. Kā tad Ķekavā tiltu pārtaisīja un nevajadzēja nekādus bedrainus apvedceļus cauri purvam?

Šķembas jau var izbērt, bet kad nāks pavasaris un sasalusī zeme atkusīs, tur varēs ar laivu braukt.

pirms 8 gadiem, 2009.03.02 11:16

Ircic

Smagajām automašīnām vispār tur nav ko braukt. Un jautājums jāstāda tā: nevis uzņēmumiem kurš kompensēs papildus transporta izmaksas, bet kurš Jaunjelgavai kompensēs smago auto izārdīto asfaltu.
Jo ACB jau nav nevienu pirkstu pielicis, lai te kāda sakārtotība būtu, toties noārdīt pēdējo asfalta kārtu - vienmēr laipni.

pirms 8 gadiem, 2009.03.02 12:12

be - be

Runa iet par apvedceļu Sērenē nevis par J-jelgavas sadauzīto asfaltu! J-Jelgavas pilsētas dome var uzlikt attiecīgas zīmes,kas neļautu pa turieni braukāt ACB transportam, jo ceļi pilsētā ir domes ziņā un par to izmantošanu uzņēmums lai maksvai brauc apkārt pa Daugavpils šoseju!

pirms 8 gadiem, 2009.03.02 12:37

Lizolde

Ceļi tomēr ir valsts un pašvaldību, nevis visādu ABC kompetence. Uzņēmumi akcīzes un ceļu nodokļus samaksā. Kāpēc gan viņiem vēl būtu kaut kādi pirksti kaut kur jāliek? Viņiem ir visas tiesības braukt pa turieni. Likumdošanā nav paredzēts, ka uzņēmumi labo ceļus, pa kuriem transportē savas preces.

pirms 8 gadiem, 2009.03.02 12:42

Lizolde

J-Jelgavas pilsētas dome var vēl daudz ko citu arī izdarīt, tikai šķiet, ka vienkāršāk ir sūdzēties, ka ACB nenāk un nelabo ceļu :D:D:D

pirms 8 gadiem, 2009.03.02 12:44

L.E.

braucu katru dienu pa šo ceļu un ne reizi neesmu redzējusi ka to tiltu labo!!!Vai vispār tur kāda dzīvība notiek? Bet apbraucamais ceļš nav ceļš, a mašīnu un vadītāju tehniskās pārbaudes tramplīnbedres- izturēs, neizturēs gan riteņi, gan šoferu nervi.Un tādas lietas bezdarba laikā!Fui...

pirms 8 gadiem, 2009.03.02 17:26

lielais

ja IRCIC nesaprot par ko iet runa,tad labak lai nebaz savu mazo galvinu tur,kur neko nejedz.

pirms 8 gadiem, 2009.03.02 19:03

Ircic

Lielais ar savu uzpampušo galviņu acīmredzo daudz saprot ;o)))
Lielākā transporta plūsma visu laiku ir gājusi pa kreiso krastu no Aizkraukles caur Jaunjelgavu līdz Ķegumam vai ķekavas aplim un tālāk pēc vajadzības, paskaties ceļu noslodzes grafikus, auza.
Savukārt no Aizkraukles uz Neretu iet x reiz mazāk transporta, t.sk. arī kravas, parsvarā mazie pārtikas piegādātāju busiņi. Dižie preču vedēji, ibio.

pirms 8 gadiem, 2009.03.03 11:44

Lizolde

Kāds sakars ar ceļu noslodzes grafikiem?!

pirms 8 gadiem, 2009.03.03 13:25

Puika23

To Serenes riebigo celu vieglie var apbraukt caur vasarnicam tur vismaz ir normals cels salidzinot ar to bezcelu.

pirms 8 gadiem, 2009.03.05 18:03

dzintars

gandrīz "noslīku" tur šodien braucot. pilnīgs čau

pirms 8 gadiem, 2009.03.12 18:08

keksis

Es šodien arī tur gandrīz noslīku, tajos dubļos, un no tiem lielajiem akmeņiem jēgas nekādas...

pirms 8 gadiem, 2009.03.12 21:49