ZZ Zelta Zivtiņas tarifs VISI - Tele2 operators bez brīdinājuma bloķē SIM karti.

ZZ Zelta Zivtiņas tarifs VISI - Tele2 operators bez brīdinājuma bloķē SIM karti.
Labdien!
Es esmu ZZ lietotājs jau kā 8 gadus. Studēju Rīgā, dzīvoju Rīgas rajonā. Līdz šim izmantoju ZZ tarifu nr.3, biju patiešām apmierināts, jo varēju runāt visos populārākajos tīklos, cik gribu un tiešām bez jebkāda limita.
Mani zvanīšanas paradumi ir sekojoši. No rīta, pa ceļam uz darbu, piezvanu parasti saviem vecākiem, kuri dzīvo laukos un kuri lieto Okarti. Saruna ilgts aptuveni kādas 20-30 minūtes. Ja atliek vēl laiciņš, tad piezvanu savai draudzenei, tāpat papļāpājam 15-20 minūtes. Viņai ir Bites pieslēgums. Tad, kad ir pusdienas pārtraukums , tad , protams, ka gribu uzzvanīt kādam, jo taču man ir pieslēgts bezlimita tarifs VISI. Nu tā, pazvanu draugam, tam Amigo, draudzīgi parunājam kādas 20-30 minūtes. Kad pienāk vakars, aizbraucu mājās, tur dzīvoju viens. Protams, mani māc garlaicība. Gribās ar kādu parunāties. Tad vakarpusē piezvanu draudzenei uz BITI, vakarā mums sarunas ievelkās gan jau uz kādām 40-50 minūtēm, pēc sarunas ar draudzeni piezvanu saviem vecākiem uz Okarti, pajautāju, kā tad viņiem ir lauku saimniecībā veikušies darbi un pastāstu savus piedzīvojumus kā man ir gājis pa dienu. Saruna ilgst ap 30-50 minūtes. Un tā es šiem tuvajiem mīļajiem cilvēkiem zvanīju katru dienu, jo mani vecāki dzīvo dziļos laukos, viņiem nav interneta, bet draudzene dzīvo savā mazpilsētā un satikties mums ir iespējams tikai svētdienās.
Taču pirmdien 4. novembrī pa dienu Tele2 operators bez jebkāda brīdinājuma man nobloķēja SIM karti, liedzot man jādam piezvanīt un arī liedzot man saņemt ienākošos zvanus. Kad aizgāju uz Tele2 klientu apalpošanas centru, tad centra darbinieks uzreiz teica, ka es esot daudz zvanījis uz citiem operatoriem. Uz manu jautājumu, cik tad minūtes dienā drīkstu runāt ar draudzeni un cik ar vecākiem, darbinieks nemācēja atbildēt.
Nākamajā dienā pēc mana iesnieguma uzrakstīšanas tomēr man Tele2 operators sakarus manai Zelta zivtiņai atjaunoja.
Taču tagad baidos kādam zvanīt, un ja vēlreiz manu SIM karti šādi Tele2 operators atkārtoti nobloķē?
Kāpēc tad TV reklāmās tiek pateikts tas, ka Tarifs VISI iekļauj bezlimita zvanus uz visiem populārākajiem tīkliem Latvijā?
Kāpēc Tele2 operators noklusē tik ļoti svarīgo informāciju, tik tad minūtes dienā vai cik stundas mēnesī tiešām es drīkstu runāt ar saviem tuviniekiem , lai manu SIM karti operators nenobloķētu?
Kāpēc Tele2 masu mēdijos laiž maldinošu reklāmu? Jo patiesībā bezlimita tarifu plānam VISI ir kaut kāds limits, kuru zin tikai pats Tele2 drošības dienests.
Kāpēc manu SIM karti operators bloķēja bez jebkāda brīdinājuma?
Ja es būtu zinājis, ka nedrīkstu saviem radiniekiem zvanīt trīsreiz dienā no savas ZZ. tad noteikti es būtu izvēlējies citu mobilo sakaru operatoru. Es jūtos kā ar samazgām apliets.
Kāpēc Tele2 melo par bezlimita tarifu plānu VISI?
Kāpēc Tele2 piekopj negodīgu komercpraksi pret saviem klientiem?
Kā lai klients tiešām zin, cik ilgi klients drīkst runāt pa telefonu un cik reizes dienā klients drīkst uz vienu un to pašu nomuru zvanīt?
Kāpēc Tele2 noklusē tik ļoti svarīgo informāciju, kura būtu jāzin ikvienam Tarifa plāna VISI lietotājam?
Ar cieņu - vīlies Tele2 klients Jānis

kjirsis :O)

antireklāma arī ir reklāma :) Tu esi mainījis ieradumus...sācis daudz rakstīt,ka Staburags Tevi nenobloķē (joks):D

pirms 4 gadiem, 2013.11.11 15:34

jap

šādu sarunu režīmu kā aprakstījis tēmas aizsācējs sauc par ļaunprātīgu tīkla pārslogošanu. par ko tiek runāts ar vecākiem no rīta,ja jau iepriekš vakarā pusstundu ir pārrunāts kaut kas. tiek apspriesti nakts sapņi vai vēdera izeja pirms/pēc brokastīm? atgādina skatus ar austrumeiropiešiem all inclusive viesnīcās pie galda!

pirms 4 gadiem, 2013.11.11 15:59