Dzelzceļa statistika

Mēs būtu ļoti pateicīgi, ja Jūs varētu iegriezties Skrīveru mājas saldējuma kafejnīcā, lai varētu uzrakstīt liecību par šo negadījumu. Šis puisis mums bija mīļš un dārgs. Nevēlamies ka šis negadījums nogrimst vienaldzībā, klusumā un aizmirstībā.

http://www.delfi.lv/news/national/criminal/skriveros-uz-dzelzcela-sliedem-boja-gajis-jauns-virietis.d?id=45783799#ixzz3Wc4Yvr4Q

inetassaldumi

Cik noprotu, pēc raksta, tad puisis ir gājis uz vilcienu, kura atiešanas laiks ir 5.30. Pāris gadus atpakaļ es ar šo pašu vilcienu braukāju uz darbu. Situācija ir sekojoša. Pasažieru vilciens uz Rīgas pusi atiet no otrā perona. Bet, regulāri, gandrīz katru rītu, tajā pašā laikā(ap 5.30) brauc preču vilciens uz Aizkraukles pusi, PA PIRMO CEĻU. Tālāk ir šāda situācija - cilvēki, burtiski skrien braucošam preču vilcienam pa priekšu, lai nenokavētu darbu. Ja nepaspēj pārskriet pāri, vilciens, protams, negaida un aizbrauc. Ziemā, kad vēl slidens, skats vienkārši briesmīgs. Iedomājaties, ka sievietes ar augstpapēžu apaviem, skrien braucošam vilcienam pa priekšu, jo nevarot kavēt darbu. Es pats esmu vairākas reizes nokavējis vilcienu. Esmu gājis kasierei teikt, ka šī situācija ir nenormāla. Kasiere man atbildēja, lai es laicīgi nākot un stāvot uz perona. Bet, kādēļ man jānāk ātrāk, ja esmu nopircis mēnešbiļeti??? Kādēļ man ziemā mīnus grādos ir jānāk agrāk un jāsalst??? Kāpēc cilvēks 5.30 , neapdraudot savu dzīvību, nevar nokļūt uz vilcienu. Dārgā Latvijas Dzelzceļ vadība, es ļoti ceru, ka šī notiekošā situācija, beidzot, aizies arī līdz jūsu ausīm..... Gājis bojā jauns un ļoti jauks puisis. Visdziļākā līdzjūtība puiša ģimenei.

pirms 2 gadiem, 2015.04.07 20:23

inetassaldumi

Vēlos uzrakstīt pārdomas par redzēto sižetu LTV ziņās. Sanāk tā, ka cilvēkiem pret darba devēju ir tik liela atbildība, ka riskē ar savu dzīvību, lai nokļūtu uz darbu. Tie ir cilvēki, kuri ir ARĪ Latvijas Dzelzceļa tiešie klienti. Tie ir cilvēki, kuri ir nodokļu maksātāji valstij. Rodas jautājums? Kur ir Latvijas Dzelzceļa atbildība pret savu tiešo klientu?????? Runa iet par, elementārām lietām. Tiek prasīts, lai cilvēks var droši, neapdraudot savu dzīvību, nokļūt konkrētajā laikā uz konkrēto pasažieru vilcienu. Pēc redzētā sižeta ir skaidri saprotams, ka atbildības nav nekādas. LDZ nepieļauj ātruma samazinājumu vai drošības sienas izbūvi. Mainīt vilcienu kustības sarakstu ir sarežģīti satiksmes organizācijai, jo tikai divi bojāgājušie 14 mēnešos. Vai LDZ vadība vispār saprot, ko runā? Rodas vēl jautājumi LDZ vadībai. Cik vēl ir vajadzīgi bojā gājušie, lai LDZ sāktu risināt šo problēmu??? Cik augstu LDZ vadība vērtē viena cilvēka dzīvību. Bojā gājis ir jauns, talantīgs, brīnišķīgs puisis. Puisis, kurš bija, šajā brīdi, LDZ klients. Bet nākotnē būtu bijis valstij nodokļu maksātājs, un, iespējams, arī uzņēmējs...... Kur paliek valsts atbildība????? Kas šajā valstī notiek????

pirms 2 gadiem, 2015.04.09 19:56