Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

"Pasažieru vilciens" karstā laika radīto rindu mazināšanai aicina pasažierus iegādāties e-biļetes, tās piedalās loterijā

 AS "Pasažieru vilciens" karstā laika radīto rindu mazināšanai pie biļešu kasēm aicina pasažierus iegādāties e-biļetes, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Atbilstoši "Pasažieru vilcienā" paustajam, karsto laika apstākļu dēļ ir pieaudzis cilvēku īpatsvars, kuri labprāt dodas atpūsties pie jūras, tādēļ uzņēmums nodrošina papildu vilcienu reisus uz Jūrmalu. Tomēr tā ietekmē pie biļešu kasēm mēdz veidoties rindas, līdz ar to "Pasažieru vilciens" cilvēkus aicina ietaupīt laiku, pirms brauciena iegādājoties vilciena e-biļeti internetā vai mobilajā lietotnē.

E-biļeti var iegādāties "Pasažieru vilciena" mājaslapā vai mobilajā lietotnē, kura ir lejupielādējama bez maksas un piemērota gan iOS, gan "Android" operētājsistēmai. E-biļetes cena ir tāda pati kā biļete kasē.

Vienlaikus, iegādājoties vilciena e-biļeti, ir iespēja piedalīties loterijā, kura norisināsies līdz šā gada 7.novembrim. Katrs 15 000.e-biļetes pircējs dāvanā no "Pasažieru vilciena" saņems grozu ar Latvijā ražotiem gardumiem 30 eiro vērtībā. Akcijā piedalās visas sistēmā reģistrētās e-biļetes, kas iegādātas jebkuram maršrutam "Pasažieru vilciens" mājaslapā vai mobilajā lietotnē.

"Pasažieru vilciens" izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Latvijā un pasaulē