Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Apsveikums autobusā 3

Patīkami, ja redakcijā ienāk lasītājs priekā dzirkstošām acīm. Tas nozīmē, ka būs labas ziņas! Tieši tā “Staburagā” vērsās Rasmas kundze, kura strādā Aizkrauklē, bet dzīvo Jumpravā un darbdienās izmanto sabiedrisko transportu. Viņa pastāstīja par kādu braucienu.

— Bija 28. marta pievakare, kad ar autobusu Aizkraukle—Gulbene—Rīga braucu mājās. Skrīveru pieturā autobusa vadītājs pēc pasažieru izkāpšanas tālāk nebrauca, bet braucējiem paziņoja priecīgu ziņu. Viņš esot informēts, ka piesnigušo ceļu dēļ dažās vietās ar dāvanām vēl varot satikt Lieldienu zaķi. Nupat viens no zaķiem Aizkrauklē viņam iedevis dāvanu ar lūgumu nodot to autobusā braucošajai meitenei, kura pirms desmit gadiem tieši pulksten 17 piedzimusi! Lieldienu zaķis bijis steidzīgs, tāpēc apsveikšanu uzticējis autobusa vadītājam, — stāsta Rasmas kundze.

Autobusā braucošie noklausījušies autobusa vadītāja teikto un sajūsmā aplaudējuši mazajai gaviļniecei, kura bijusi kopā ar vecākiem un par dāvanu ļoti priecājusies.

— Šī jaukā epizode mūs visus gan pārsteidza, gan iepriecināja ne mazāk par jubilāri. Lūk, tādam ir jābūt sabiedriskā transporta vadītājam! Domāju, šis šoferītis kavēšanās dēļ bērnu svešā vietā nepamestu. Un patīkamo pārsteigumu viņš sagādāja dažās minūtēs, bet mazā jubilāre to, iespējams, atcerēsies visu dzīvi, — priecājas Rasmas kundze. Viņa diemžēl nezināja, kā autobusa vadītāju godāt, tomēr savā un citu pasažieru vārdā grib viņam pateikties par iejūtību un labestību.

“Staburags” sazinājās ar Aizkraukles autotransporta uzņēmuma vadītāju Aiju Ciganoviču un noskaidroja, ka todien šajā maršrutā brauca autobusa vadītājs no Aizkraukles Leonards Spulis. Viņa pastāstīja, ka Leonards Spulis esot viens no labākajiem uzņēmuma autobusu vadītājiem un par viņu pasažieri nekad neesot sūdzējušies, bet teikuši tikai labus vārdus.

Kaut šādu labestīgu cilvēku būtu vairāk! Tad pasažieri biežāk smaidītu.

Komentāri 3

Pasažiere

Protams, ka šoferis ir mikroklimata radītājs autobusā! Ir šoferīši, kuri nepārtraukti pārredz situāciju autobusā - vai vecākā paaudze ir ieņēmusi sēdvietas, vai jaunie nedraiskojas, vai kādam nav kļuvis slikti....
Ir autobusu vadītāji, kuri ved cilvēkus kā malku - bez emocijām! Ceru, ka atalgojums šādiem šoferīšiem ir atšķirīgs.
Bet rakstā minētajam šoferītim, patiesi vajadzētu piemaksu pie algas par to, ka dara dzīvi citiem gaišāku un priecīgāku. Šāds pienākums taču nav viņa amata aprakstā....

pirms 11 gadiem, 2008.04.03 14:59

gulbeniete

Gulbenē tiešām ir forši šoferīši.Zinu, jo tur nodzīvoju ilgāku laiku, bet diemžēl to nevaru teikt par Aizkraukles šoferiem.Mani bērni ļoti bieži brauc ar autobusu uz dzelzceļa staciju un ir dzirdētas dažādas lietas. Piem. pie ģimnāzijas pieturas bērnam pabrauc garām un vēl šoferis pamāj ar rociņu, iedod vecu autobusa biļeti par tiem pašiem 0,15 sant.uz kuras ir rakstīts Pļaviņas,vakara reisos bieži tiek no autoostas aizbraukts pāris minūtes ātrāk un bērns paliek kājām (zinu, ka bērns nenokavēja, jo stacijā tiek sagaidīts), autobuss ir tā piesmēķēts, ka iekāpjot vajag gāzmasku (toreiz braucu pati )....un tā pa šiem gadiem ir sakrājies ļoti daudz rūgtuma......bet es jau zinu, ka ir arī forši šoferīši un turpmāk lai tādu būtu ar vien vairāk......

pirms 11 gadiem, 2008.04.03 20:46

aizkrauklietis

Ja nu gulbeniete tiešām prot lasīt arī, tad būtu bijis jāpamana, ka te runa gan ir tieši par Aizkraukles šoferi...;-)))) Nu skumji, ka cilvēks visur saredz tikai to, ko pats ir iedomājies..

pirms 11 gadiem, 2008.04.12 00:04

Lietotāju raksti