Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Autobuss pazūd kā Bermudu trijstūrī 6

Ir ticējums, ka 13. datums piektdienā ir melnā diena. Taču vairākiem irsiešiem arī ceturtdiena, 13. marts, bija visai neizdevusies diena.

— Ceturtdien, 13. martā, mēs, vairāki irsieši,  pulksten 9.20  ar autobusu Aizkraukle — Ērgļi devāmies uz Ērgļiem, — stāsta Ērikas kundze. —  Mums šis reiss ir ļoti ērts, jo autobuss Ērgļos stāv vairāk kā pusstundu. Pa to laiku paspējam aiziet gan līdz  aptiekai, gan pārtikas veikalam. Autobuss no Ērgļiem atpakaļ brauc pulksten 10.30. Taču noteiktajā laikā to gaidījām velti. Autobuss bija kā Bermudu trijstūrī pazudis. Kāds pasažieris bija redzējis, ka autovadītājs, noņēmis autobusa maršruta plāksni, aizbrauca Vecpiebalgas virzienā. Autobusu gaidījām līdz pulksten 12. Ļoti nosalām, jo todien bija drēgns laiks. Nācā mājās braukt ar taksometru, jo kājām tik tālu aiziet nevarējām.  

Par notikušo ”Staburags” informēja SIA “Aizkraukles ATU” valdes priekšsēdētāju Aiju Ciganoviču:

— Nesaprotu, kāpēc pasažieri zvana “Staburagam”, bet nezvana dispečeriem vai dežurējošajam mehāniķim pa tālruni 651226345 vai 65122482. Katrā autobusā šie numuri izlikti. Sliktākajā gadījumā tos var uzzināt arī izziņu birojā 1188. Ja mēs būtu zinājuši, ka Ērgļos gaida pasažieri, būtu pēc viņiem aizsūtījuši citu autobusu, kurš tobrīd bija Bebros.

Konkrētajā gadījumā autobusa vadītājs konstatēja, ka autobusam nepieciešama tehniskā palīdzība un brīvajā brīdī brauca to salabot, taču autobuss salūza tā, ka bija  jāvelk uz Aizkraukles garāžām.

Izbrīna gan fakts, kāpēc par radušos situāciju ne pasažierus, ne dispečerus neinformēja pats autobusa vadītājs. Kam tad īsti viņš ir domāts — tikai stūrēšnai?

Komentāri 6

EIROPA

NAV AUTOBUSA-NAV ZINĀMS ARĪ TEL. NUMURS!NE VISIEM IR MOBĪLIE,STĀVOT UZ CEĻA!VIEGLĀK NOVELT VAINU UZ SLIKTAJIEM PASAŽIERIEM,NEVIS MELKLĒT UN SODĪT VAINĪGO!VAJADZĒTU SARĪKOT ŠIEM GUDRINIEKIEM REALITĀTES ŠOVU VĒLĀ VAKAŖA STUNDĀ UZ CEĻA MEŽĀ UN AUKSTUMĀ!TAD VAIRĀK SAPRATĪS TO NEJAUKO PASAŽIERU VĒLMI PĒC KĀRTĪBAS SAB.TRANSP. KUSTĪBĀ!

pirms 11 gadiem, 2008.03.19 20:35

Es

Kam tad tas autobuss tur bija domāts?Tāpat vizinās un nekādi nevar paredzēt,ka tur būs pasažieri?Ja autobuss salūza,tad tika ziņots dispečeriem un pats par sevi būtu saprotams,ka nekavējoties jāizsūta rezerves autobuss!Nevis pasažieriem jāzvana un jālūdzas,lai pēc viņiem kāds atbrauc!Kad beigsies šī smieklīgā Ciganovičas kundzes taisnošanās?

pirms 11 gadiem, 2008.03.19 22:23

Pasažiere

Iesaistīties jebkādās diskusijās ar ATU ir bezjēdzīgi! Esmu pati to izbaudījusi uz savas ādas! Šoferīši var mierīgi pabraukt garām un tevi neredzēt,kaut esi apkāries ar atstarotāju un kabatas lukturi! Beigās,kad mēģini protestēt nekaunīgi paziņo,ka neviena tur NEBIJA! Paldies gan jāsaka Ciganovičas kundzei,ka vienā no trīs reizēm,pakaļ atsūtīja dienesta auto! Pretējā gadījumā ceļa posmu,Koknese-Aizkraukle nāktos mērot kājām,jo tas bija pēdējais autobuss.Nedomāju ka tie gadījumi ir bijuši vienīgie!

pirms 11 gadiem, 2008.03.22 14:12

Jānis

dizvai jums ipasi veel gribeetos kko dariit un mekleet ja juus buutu soferi jums jau taa buutu uztraukums par to ka autins saluza . ko tur vel intereseeties par pasazieriem !

pirms 11 gadiem, 2008.03.24 12:49

Ilze

vai,vai neaudzinati soferi,nezina ka jabridina pasazueri,savukart pasazieri nezina ka nedrikst zvanit laikrakstam


pasaziere

pirms 11 gadiem, 2008.03.25 10:08

aivis

Ja nu šoferītim gadījās daiļa kasierīte?

pirms 11 gadiem, 2008.03.25 16:29

Lietotāju raksti