Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pasažieri paliek salstot 8

Par bezatbildīgu autobusa vadītāju, kurš 6. martā Kokneses pieturā neuzņēma desmit pasažieru, “Staburagam” pastāstīja Laura Pērkone.

— Mēs, desmit pasažieru, no kuriem četriem bija jābrauc līdz Ozoliem, 6. martā pēc pulksten 17 Kokneses pieturā gaidījām satiksmes autobusu Aizkraukle — Ozoli, kurš no Aizkraukles izbrauc pulksten 17. Diena bija auksta un puteņoja, — stāsta lasītāja. — Stāvējām pieturā un redzējām, kā noteiktajā laikā autobuss iebrauca stacijas laukumā un apstājās netālu no pieturas. No autobusa izkāpa cilvēki, un mēs gaidījām, ka autobusa vadītājs piebrauks tuvāk un mēs varēsim iekāpt. Taču autobus aizbrauca garām kultūras namam uz jauno dzelzceļa pārbrauktuvi. Mēs vēl neziņā stāvējām, domājām —  šoferis sapratīs, ka aizbraucis nepareizi, un atgriezīsies, taču velti.

Salām veselu stundu, līdz vienai kundzei izdevās piezvanīt un sarunāt mašīnu. Tās  īpašnieks cilvēkus aizveda, kur vajadzēja. Bijām pārsaluši un sašutuši, iespējams, kāds pēc tam pat saslima. Arī stress bija pamatīgs, jo Ozoli no Kokneses nav tikai kilometra attālumā... Nesaprotu, kā var tik bezatbildīgi rīkoties, vai tiešām šoferis nesaprata, ka viņam jāiebrauc tieši pieturā? Mēs norunājām par šo gadījumu  pavēstīt  “Staburagam”, jo citādi arī pārējie šoferi brauks un darīs, kā gribēs, un pasažieri tā arī paliks muļķa lomā.

Par notikušo “Staburags” informēja SIA “Aizkraukles ATU” priekšnieci Aiju Ciganoviču, un viņa noskaidroja, kāpēc šāds pārpratums notika.

— Atvainojos pasažieriem par nepatīkamo situāciju un viņiem sagādātajām neērtībām. Pieturā palikušajiem vajadzēja zvanīt mūsu uzņēmuma dispečerei vai dežurējošajam mehāniķim pa tālruni 65122635 vai 65122482. Viņi sazinātos ar autobusa vadītāju un liktu viņam braukt uz Koknesi pēc pasažieriem, — skaidro Ciganovičas kundze.  

— Todien autobusu vadīja stažieris — jauns šoferis, kurš ir pieņemts darbā uz pārbaudes laiku. Viņš domājis, ka cilvēki paši nāks un iekāps autobusā tur, kur tas apstājies. Pasažieri palikuši stāvam, tāpēc viņš nodomājis, ka cilvēki gaida kādu citu autobusu. Viņš kaut savu vainu atzīst un notikušo ļoti pārdzīvo. Izteicu viņam aizrādījumu. Ja kaut kas līdzīgs atkārtosies, būs cits sods. Diemžēl Aizkrauklē trūkst autobusu vadītāju, tāpēc mums nav kadru izvēles. Šis autovadītājs brauc labi, un mēs ceram, ka būs arī labs šoferis, bet notikušais pārpratums būs pirmais un pēdējais. Autovadītājs atzīst, ka šī viņam ir laba mācība, lai nekad nevienai autobusu pieturai garām vairs nebrauktu.

Komentāri 8

Ar autobusiem Aizkrauklē kā ar bitēm-nekad neko nevar zināt!Vajadzētu brīdināt cilvēkus,kuri,kā ierasts vēl ik dienas gaida 12.05 autobusu Aizkraukle-Rīga.Šis autobuss pēkšņi ir pazudis.Vismaz pa ierasto maršrutu vairs nebrauc!ļoti nepatīkami!

pirms 11 gadiem, 2008.03.15 17:10

Eiropa

šajā jomā nav svarīgi cik ērti ir pasažieriem!Tas tāds traucēklis :braukā sazin kur!būtu sēdējuši mājās!Un vispār var aizvilkties ar visām tašām līdz autoostai!Izlepuši ,katram pie mājas jāpiebrauc?(to es saku ar ironiju ).Bet ko domā par satiksmi pilsētā un rajonā atbildīgās amatpersonas?Skaidrs ,ka viņi pārvietojas ar citiem transporta līdzekļiem!(par nodokļu maksātāju līdzekļiem gan,bet to jau viņi piemirsuši!)

pirms 11 gadiem, 2008.03.16 09:28

kurmis

Sakiet un kam ziņot par vadītājiem kuri paņem naudu un neizsniedz biļeti, vienkārši pasaka ka nevajag..... Saprotams , visiem ēst gribās, bet vai pasažieriem to nevajag?! Tad jau būtu godīgi darījuši to lietu - biļetes puscenu ņēmuši par braukšanu un abiem būtu labi...:))

pirms 11 gadiem, 2008.03.16 15:25

Pasažiere.

Labi vēl.ka šis šoferītis jutās vainīgs.Nu gadās jau katram savu reizi kļūdīties.Bet ir jau kuri paskrien 50 m pieturai garām un pēc tam vēl izrāda neapmierinātību un pat neatvainojas.neskatoties uz to,ka ir gan atstarotāji,gan gaišas drēbes mugurā.Nu aizdomājās šoferīts.Nu lūdzu,auto busuparka vadība,runājiet savās sapulcēs par apkalpošanas kultūru!!!!Vairojiet pieklājību vismaz amata robežās! Nu ir tiem drūmajiem,ērcīgajiem šoferiem jāsaprot,ka pasažieri nav baļķi,ko vadā.Mēs visi esam cilvēki.

pirms 11 gadiem, 2008.03.17 13:18

jājā

piekrītu, Ar autobusiem tāpat kā ar bitēm, neko nevar zināt vai prognozēt. Piemēram, katru dienu autobuss kurš brauc no Iršiem uz Aizkraukli, Koknesē autobusa atiešanas laiks pieturā uzrādīts pl.8.37 bet pieturā salšana garantēta vismaz uz pus ptundu, kā minimums.

pirms 11 gadiem, 2008.03.17 13:34

jājā

šodien arī pārsalu, tāpēc jau šāku pat šļupstēt Ha, ha.

pirms 11 gadiem, 2008.03.17 13:57

braucēja

Bieži vien nākas vērot kā šoferis pusceļu pļāpā pa mobīlo tel.,bet stūrē ar vienu roku!man bails !vai arī kāds paziņa pilīp un pļāpā ar vadītāju!Nepatīk arī šoferu skaļi uzgrieztais radio un pīpēšana!Lūdzu sāciet domāt par pasažieriem kā par cilvēkiem,nevis baļķiem!

pirms 11 gadiem, 2008.03.17 21:08

Koknesietis

Nu dažreiz jau pierasta lieta, 10 - 20 min kavējas bet nu ko darīt jasamierinās ka nākamreiz pienāks autobuss laikā!

pirms 11 gadiem, 2008.03.18 10:59

Lietotāju raksti