Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Sistēma vai neuzmanība? 17

Aizkraukliete Veronika Šķiltere “Staburagam” pastāstīja par sabojāto iepirkšanos lielveikalā “Maxima” Skolas ielā. “Ja, iepērkoties šajā veikalā, neskaiti līdzi katru santīmu, tad pirkumu čeks vienmēr sagādā pārsteigumu,” teic aizkraukliete.

“Pagājušajā sestdienā abi ar vīru iegriezāmies veikalā “Maxima” Skolas ielā. Līdz ar citām precēm, iegādājāmies arī divas pieclitru pudeles dzeramā ūdens. Veikalā bija divu cenu ūdens — pa 32 un 38 santīmiem. Pirkām lētāko. Diemžēl pie kases katrai kases aparātā ievadītajai summai līdzi nesekoju, tāpēc mājās, pārskatot čeku, biju pārsteigta. Izrādās, esam nopirkuši vienu ūdens pudeli par Ls 0,32, bet par otru  samaksājuši divreiz pa Ls 0,38. Tātad nopirkām nevis lētāko ūdeni, bet par divām pudelēm samaksājām tik, cik nāktos par trijām. Saprotu, ka visiem gadās kļūdīties, tomēr šī nav pirmā reize, kad par pirkumu pārmaksājam. Šajā veikalā ir arī nocenoto produktu plaukts, reizēm nopērku nocenoto pienu, kas lieliski der pankūkām. Tomēr arī par to čekā redzama pilna summa, nevis tā, kas norādīta nocenoto produktu plauktā. Veikala vadītāja gan sacīja, ka pārmaksātos santīmus man atdos atpakaļ. Skaidrs, ka es neesmu vienīgā šāda pircēja, tāpēc domāju, ka tā ir sistēma, nevis daži gadījumi,” pārliecināta aizkraukliete.

Lielveikala “Maxima” Skolas ielā vadītāja Svetlana Kiseļova skaidro: “Visas neskaidrības, pārpratumus un kļūdas var labot. Ja kādam pircējam ir pamatotas pretenzijas vai iebildumi, vienmēr atrisinām situāciju. Nav tā, ka pircēju neuzklausām. Ja ir saglabāts pirkuma čeks un gadījusies kāda kļūda, vienmēr atdodam pārmaksāto vai kļūdaini aprēķināto summu. Šīs pārrēķināšanās ir tikai kasieru neuzmanības dēļ — darba daudz, gribas ātrāk apkalpot pircējus, lai neveidotos rindas.”

Komentāri 17

Gunch

ikdieniska paradiba maxima aizkrauklee, tapec jaseko liidzi :)

pirms 11 gadiem, 2008.07.17 09:16

Vietējais

Pilsētā divas Maximas. Abas ar vienu X, bet Skolas ielas Maxima tiešām izceļas visās jomās.

pirms 11 gadiem, 2008.07.17 10:21

Uldis

Nu tak neiepeerkaties tur - vai ta citu veikalu nav?

pirms 11 gadiem, 2008.07.17 11:50

klients

es jau sen neiepeerkos Maximaa, nu nav tur cilveeciigas atieksmes pret pirceejiem

pirms 11 gadiem, 2008.07.17 12:07

arii klients

Regulaari iepeerkos maximaa. Varu ieteikt tikai vienu: sekojiet pashi liidzi, ja vajag paarprasiet un nevaidzees peectam vainot citus.... paardeveeji arii ir tikai cilveeki, labak uzsmaidiet un varu garanteet pretii sanjemsiet to pashu!

pirms 11 gadiem, 2008.07.17 23:42

XXX

Ne jau kasieres ir vainīgas!!! Viņas tikai preci noskenē pēc svītru koda, bet VAINīGS ir tas kas ievada preci un seko cenu izmaiņām. Jo ja vadība pasaka pazemināt cenu pārdevejai zālē, viņa to izdara - nomaina cenu zīme, nomarķē, izceļ cenu.... Taču ja operatore to palaiž gar ausīm, ... lūk rodas kļūda!!!!!! Ierosinājums - par katru nepareizo cenu no OPERATORES ieturēt no algas, piem. katra kļūda 1ls, ticiet pēc mēneša viss būtu tiptop! Jo pati izjustu to uz savas ādas (ka naudiņu mazāk saņemtu).
Pati esmu strādajusi par pārdeveju tāpēc zinu kas vairak vainīgs, tikai kā parasti grib melnāko strādnieku nomelnot, padarīt par vainīgu.

pirms 11 gadiem, 2008.07.18 09:37

+++

tad ejiet uz jauno maxi- tas pustukšs, a visi nesas kur tuvāk. es par veco maxi varu teikt tikai to labāko.
ejiet uz mego un gaidiet, kamēr aļona nagus novīlēs un tāpat nepareizo cenu izsitīs

pirms 11 gadiem, 2008.07.18 12:13

Nevar, nevar atrast cenas...tas tā ir arī visu citu pilsētu Maximās :) ...tā vienkārši ir un ar to jārēķinas :)

pirms 11 gadiem, 2008.07.18 16:10

Tīne

Pievērsiet uzmanību realizācijas laikiem, citādi nopirksiet ar aizvakardienas derīguma datumu, maizei tas ir raksturīgi. var jau pirkt arī, bet nelaime, tā ka nepagūsiet apēst, kad sagrieztā maizīte jau sāk pelēt!

pirms 11 gadiem, 2008.07.18 17:01

ciga

maksimā ir stils kā PSRS laika Univermagos,nepatīkami un nožēlojami!

pirms 11 gadiem, 2008.07.18 21:20

anna

Nu preču kastes ar akcijas precēm ir riktīgs bardaks, uz kuru pat paskatīties riebjas, kur nu vēl kaut ko piemērotu sameklēt. Viss krīt, gāztas, riebjas tās šmotkas......

pirms 11 gadiem, 2008.07.18 22:46

Annija

Man atkal "Maxima" Skolas ielaa patiik! Tur ir mazas cenas, biezi vien nocenotas, bet vel labas partikas preces, dazas pardevejas ir ipasi jaukas un smaidigas. Ja jums nepatiik, neejiet, bet beidziet te kjengaaties! Pameeginiet pasas visu dienu noseedet, apkalpot pirceejus un nekad nekluudiities!

pirms 11 gadiem, 2008.07.19 13:12

eseris

te jau neko nav ko piebilst - veikalu sistēma kura domāta dumjiem klientiem.
Kapēc - tie (klienti) nemācās no citu kļūdām, un pārsvarā arī no savām.....
Tapēc nav ko čīkstēt - uz piekšu un maksājiet par savām problēmām kasse darbojās.

pirms 11 gadiem, 2008.07.21 08:57

ghjun

driiz buus rimi, un dazhi veiciishi te izmirs!

pirms 11 gadiem, 2008.07.21 11:15

Uldis Zariņš

un veel tie teksti - es straadaaju jau no 7 visu dienu ... vai arii - pameegjini pats apkalpot 6000 klientus, utt ...! Tak man kaa klientam ir pilniigi vienalga! Es naaku iepirkties nevis klausiities dziivesstaastus! Nepatiik - ej straadaat kautkur citur! Klientiem no taa nav jaaciesj!

pirms 11 gadiem, 2008.07.22 14:55

es

Es vakar tikko kā no Marsa, tur ar Maksimām tāpati problēma! Rīt tesīšu uz Jupiteru- paskatīšos un ziņošu ja mobilajam būs zona....

pirms 11 gadiem, 2008.07.22 18:04

paa

tāpēc jau pārdevējam maksā min.algu,jo tas ir nekvalificēts darba spēks -tāda arī attieksme pret apmeklētājiem!Atvainojiet,ne jau visi tādi,bet lielākā daļa darbinieču gan.

pirms 11 gadiem, 2008.07.23 19:14

Lietotāju raksti