Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kā padomju laika “Ikarus” 5

“Aizkraukles reģionā pasažieru pārvadājumus nodrošina pašvaldības uzņēmums “Aizkraukles ATU”. Esmu pārsteigts par šī uzņēmuma attieksmi pret pasažieriem. Viens no šī uzņēmuma autobusiem, kas parasti kursē gan pa pilsētu, gan arī uz Jaunjelgavu, acīm redzami neatbilst ceļu satiksmes drošības prasībām,” laikrakstam “Staburags” stāsta kāds aizkrauklietis (vārds un uzvārds redakcijā zināms — aut.).

“ATU autobusu parkā tas ir vienīgais lielais autobuss, kas ir dzeltenā krāsā. Pats jau vairākus gadus strādāju autoservisā, un, paskatoties uz autobusa riepām, man kļūst baisi. To protektors ir nodilis tā, ka redzams metāliskais dzīslojums, kas riepas gumijas apvalku satur kopā. Izskatās, ka tās jebkurā brīdī var sadalīties. Man, cilvēkam, kurš saistīts ar tehniku, ir bail šādā transportlīdzeklī kāpt iekšā. Arī salonā ir sajūta tāda, kā braucot padomju laika “Ikarus” markas autobusā, ka viss iespējamais tūlīt atskrūvēsies un autobuss izjuks. Uzskatu, ka, vedot cilvēkus šādā transportlīdzek­lī, ATU apdraud pasažieru drošību. Vai tiešām nav iespējams autobusu sakārtot atbilstoši tehniskajām prasībām? Vismaz nomainīt riepas? Vai varbūt tas ir pilnībā jānoraksta?” 

Skaidro “Aizkraukles ATU” valdes locekle Aija Ciganoviča:
— Autobusam nesen veikta tehniskā apskate, turklāt autobusiem tā nepieciešama nevis vienu, bet divas reizes gadā. Ja transportlīdzeklim būtu tik nopietnas problēmas, tad apskati nebūtu iespējams veikt. Apskatē par riepām nav bijis nekādu aizrādījumu. Visiem autotransportlīdzekļiem ir noteikts, cik dziļam jābūt riepu protektoram. Un, ja tas neatbilst noteiktajām prasībām, tehniskā apskate nav iespējama. Tāpat autobusus uz ceļiem kontrolē Ceļu policija, kas arī vērtē to atbilstību tehniskajām prasībām. Iespējams, kāda ķibele autobusam ir bijusi reisa laikā, bet pēc tam tā noteikti ir novērsta. Katrā ziņā autobusu kopā ar mehāniķiem apskatīsim, un, ja būs kādas problēmas, tās tiks novēr­stas. Tomēr pasažieriem jāsaprot, ka ne visi mūsu autobusi ir jauni un tiem ceļā var rasties kādas tehniskas problēmas.

Komentāri 5

pensionēts urologs

Vēl jau pilsētā klimst sarunas, ka Aizkraukles ATU jau iekavējis dažu mēnešu darba algas! Vai tā ir taisnība?

pirms 6 gadiem, 2013.09.05 14:01

kokokoko

vina mums algas nemaksa jau sen suta mus uz ministriju pakal algam.

pirms 5 gadiem, 2013.11.27 12:55

arī aizkrauklietis

Aizkraukles ATU gandrīz visi autobusi izskatās krimināli. Nez kur palikuši jaunie skaistie?

pirms 6 gadiem, 2013.09.05 18:10

cx

Es uzrakstīšu savu piedzīvojumu.
Tas bija vairākus gadus atpakaļ, kad es ar savu vīru un 6 mēn. mazo meitiņu ar autobusu braucām uz Aizkraukli. Uz Aizkraukli aizbraucām veiksmīgi. Šausmas sākās atpakaļceļā. Mājās gribējām braukt ar pēdējo autobusu, kurš brauca ap septiņiem vakarā. Toreiz bija vēls rudens un ārā lietus. Bērniņam drīz bija jāēd. Pienāk autobuss un šoferītis paziņoja, ka bērna ratiem vietas nav. Tā arī aizbrauca mūs atstājot. Paldies mīļajiem radiņiem, kas mums toreiz atbrauca pakaļ un nogādāja mājās. Es ceru, ka vairs šī briesmīgā autobusa nav!

pirms 6 gadiem, 2013.09.05 19:59

stopan

Es braucu ar so autobusu .Vinam riepa leka Uzka bumbina jau pus gadu. Uz apskati var riepas nomainit tas aiznem 5min .Kas galvenais Autubusa parkam nauda vai cilveka drosiba

pirms 6 gadiem, 2013.09.08 19:02

Aizkraukles novadā