Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kad vienosies divi Aizkraukles uzņēmumi?

Aizkrauklieši, laikraksta “Staburags” lasītāji, redakcijai uzdeva senu, bet joprojām aktuālu iedzīvotāju jautājumu: “Kāpēc pašvaldības uzņēmumi “Aiz­kraukles ūdens” un “Aizkraukles siltums” nevarētu vienoties par to, ka “Aizkraukles ūdens” saņemtos rādījumus paziņotu arī “Aizkraukles sil­tumam”?”


Daudzi iedzīvotāji, īpaši gados vecie, domā, ka “Aizkraukles ūdens” saņemtos rādī­jumus paziņo “Aizkraukles siltumam”, taču diemžēl tā nenotiek. Iepriekš redakcija no abu uzņēmumu vadītājiem saņēmusi atbildi, ka “Aizkraukles siltums” rēķinus sagatavo ātrāk, savukārt “Aizkraukles ūdens” rēķinus sagatavo ilgākā laika periodā, līdz ar to datu paziņošana nenotiek un tā neesot iespējama.


Vai un kā pašvaldība šo jautājumu risina? Vai ir iespējams kāds risinājums? To jautājām Aizkraukles novada domes priekšsēdētājam Leonam Līdumam. Viņš atbildēja: “Pašlaik meklējam iespēju izstrādāt mobilo aplikāciju, lai iedzīvotāji varētu paziņot ūdens skaitītāju rādījumus gan “Aizkraukles siltumam”, gan “Aizkraukles ūdenim”. Datus ar mobilajām ierīcēm varētu vienkopus paziņot vienā vietnē, varbūt arī varētu izveidot šādu integrētu sadaļu interneta vietnē. Aplikācijā mēneša beigās varētu iznirt atgādinājums: “Laiks paziņot rādījumus!”, bet pie tā vēl jāstrādā.”


Kā ar mobilajām ierīcēm un internetu tiktu galā vecāka gadagājuma cilvēki?


“Viņiem varētu palīdzēt bērni un mazbērni, ģimenē lietderīgi izmantojot mobilo tālruni,” domā Leons Līdums, piebilstot, ka nekad nebūs iespējams panākt tādu risinājumu, lai būtu apmierināti pilnīgi visi.


Novadu ziņas