Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Remontdarbu laikā no Jaunjelgavas līdz Bauskas aplim būs jābrauc pa apvedceļu

Uz autoceļa Bauska—Aizkraukle, posmā no Jaunjelgavas līdz Tambovičiem, sākušies pārbūves darbi. Šobrīd vienā ceļa posmā satiksmi regulē luksofors, taču no 7. maija autoceļa posms četrus mēnešus tiks slēgts, tā vietā autovadītājiem būs jāizmanto apbraucamais grants ceļš. 

Ceļa posmā no Jaunjelgavas līdz Tambovičiem braucamajai daļai nojauks veco konstrukciju un izbūvēs jaunu, ieklās divas jaunas asfalta kārtas un nostiprinās Daugavas krastus. 5,4 kilometrus garo šosejas posmu no Jaunjelgavas līdz Bauskas aplim tagad vajadzēs veikt pa grants apvedceļu. Līkums ir nedaudz vairāk nekā 10 kilometru garš. Ņemot vērā ceļa specifiku, autobraucējiem jārēķinās, ka braukšana aizņems vairāk laika, kā ierasts. Šobrīd tiek nostiprināts apvedceļa segums, drīzumā tiks uzstādītas norādes autobraucējiem. Pļavu un Sporta iela remontdarbu laikā būs vienvirziena ielas. Apbraucamais ceļš Saules ielā ir visai šaurs, ceļa malās izrakti dziļi grāvji. Neomulīgi ir situācijā, ja pretī brauc kravas automašīna. Drošāk ir braukt lēnāk vai apstāties un palaist to garām. Jārēķinās, ka zemes ceļš ir smilšains un akmeņains, sausā laikā automašīnas pavada putekļu mākonis. Uldis Albiņš, Jaunjelgavas novada domes izpilddirektors, cer, ka īslaicīgās neērtības šoferi uztvers ar sapratni, savukārt kravas automašīnu vadītāji varētu izvēlēties citu maršrutu. “Neskaitot posmu, kurā sākta pārbūve, ceļš šajā krasta pusē ir ļoti labs, tādēļ liela daļa satiksmes, tostarp kravas mašīnu, tika novirzītas šeit. Tas, protams, rada slodzi ceļam un pasliktina to kārtību. Domāju, uzņēmumu loģistikas speciālisti remontdarbus ņems vērā un kravas mašīnas novirzīs uz citiem ceļiem. Septembrī plānots pārbūvēto autoceļu asfaltēt, taču jau pēc seguma nostiprināšanas kontrolētu satiksmi varētu atjaunot. Būvdarbu veicēji no SIA “VIA” ir ieinteresēti iespējami samazināt apvedceļa izmantošanu, jo par tā uzturēšanu atbild viņi. Ja būs nepieciešamība un putekļi traucēs satiksmi, lūgsim, lai problēmu atrisina.”

Atjaunotajā ceļa posmā asfalta segums tiks liets 6,5 metru platumā, sānos izveidos 1,5 metru platas šķembu nomales. Līdz ar to kopējais ceļa platums būs 9 — 9,5 metri. Daugavas krastu stiprinās ar ģeorežģiem, savukārt kalnainajā vietā 300 metru garumā tiks izzāģēti koki Daugavas pusē un ierīkota betona barjera. 

Visticamāk, nelielas izmaiņas skars arī sabiedriskā transporta grafiku. Autotransporta direkcija tuvākajā laikā sazināsies ar pārvadātāju un ziņos par izmaiņām.

Būvdarbu kopējās izmaksas ir 3,468 miljoni eiro, ko 85 procentu apmērā līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds. Aktuāla informācija par satiksmes ierobežojumiem autoceļu tīklā rodama, zvanot diennakts bezmaksas informatīvajam tālrunim 80005555, kā arī VAS ‘‘Latvijas Valsts ceļi” mājaslapā www.lvceli.lv un navigācijas lietotnē “Waze”. 

Novadu ziņas