Datora īpašniece: “Firmā “ESCdatori” ņirgājas par klientu!” 1

Laikraksta “Staburags” redakcijā vērsās kliente, kura nav apmierināta ar SIA “ESCdatori” pakalpojumu kvalitāti un attieksmi.

“Ieslēdzot stacionāro datoru, nestrādāja monitors, tas bija tumšs, tādēļ to aiznesu uz datorsalonu, kas atrodas Aizkrauklē, “IGA centrā”. Par remontu bija jāmaksā 35 eiro, ko arī samaksāju, taču čeku man neiedeva,” stāsta kliente Marita Krasovska. “Datorsalonā nepārbaudīju, vai problēma novērsta. Mājās izrādījās, ka problēma tā pati — ieslēdzot datoru, monitors bija tumšs. Slēdzot vairākkārt, monitors sākumā darbojās, bet pēc dažām dienām, pat ieslēdzot vairākas reizes, atkal nedarbojās — tā pati vecā vaina. Uz datorsalonu braucu vēlreiz un nodevu to remontā. Pēc tam man piezvanīja, ka dators būšot jāpārinstalē un atkal būšot jāmaksā 35 eiro, kam es piekritu. Pēc dažām dienām saņēmu īsziņu, ka dators ir salabots, taču par remontu būs jāmaksā 65 eiro, jo esot nomainīta videokarte. Summa gandrīz dubultojusies, taču mani par to nebrīdināja! Jautāju, vai ar veco videokarti dators strādās, uz ko saņēmu pārdevējas atbildi, ka viņa neko nevar pateikt, jo datoru labo datorspeciālists. Prasīju vadības telefona numuru. Iedeva man tālruņa numuru, taču tā arī neizdevās piezvanīt, jo adresāts uz maniem zvaniem neatbildēja, telefons visu laiku bija izslēgts. Zvanīju pārdevējai, kāpēc tā, viņa atbildēja, ka tas ir vienīgais administrācijas telefona numurs. Zvanīju atkal divas dienas, taču neviens neatbildēja. Atkal zvanīju pārdevējai. Pārdevēja teica, ka sazināsies ar datorspeciālistu, lai gan iepriekš teica, ka ar datorspeciālistu nevar sazināties. Pārdevēja sazinājās un par datoru teica: “Pieņemu, ka tas varētu iet”, taču mani tāda atbilde neapmierina, man jāzina konkrēti, dators darbosies vai nē. Datoram tiek meklēta arvien jauna vaina, par kuru jāmaksā, bet sākotnējā problēma — datoru ieslēdzot, nestrādā monitors, paliek tā pati! Viņai prasīju tādu datorspeciālista tālruņa numuru, pa kuru viņam var piezvanīt, vai administrācijas telefona numuru, pa kuru var piezvanīt, taču pārdevēja man nedeva. Kāpēc klients nedrīkst uzdot jautājumus datorspeciālistam, lai noskaidrotu konkrēti interesējošos jautājumus, ja jau pārdevēja nevar atbildēt? Man kā klientei ir jāzina, kas datoram par vainu, kāpēc tas nedarbojas, kāpēc ir palielināta maksa, mani nebrīdinot. Ar šādu attieksmi esmu ļoti neapmierināta, uzskatu, ka tā ir ņirgāšanās par klientu!”

Klientes dators joprojām ir datorsalonā. Viņa vispirms vēlas noskaidrot neskaidros jautājumus, taču tas nav izdevies.

“Staburags” vakar vairākkārt centās piezvanīt firmas “ESCdatori” pārstāvim Agrim Mārtinsonam, taču viņš uz tālruņa zvaniem neatbildēja. Arī šodien viņa tālrunis neatbild — pēc katra zvanīšanas mēģinājuma saņēmām ziņu: “Sorry, I can't talk right now”.        
 

Komentāri 1

tuzikss

Pilns sūdzību portāls par šo veikalu un šo personu! Iesaku palasīt viņa atbildes sūdzību publicētājiem. Nebaidās ne no nekā. Tik mazā miestā kā Aizkraukle, vajadzētu uztraukties par savu un sava uzņēmuma reputāciju, bet nē. Diemžē, šis visnotaļ nav pirmais gadījums un nebūs arī pēdējais.

pirms 4 mēnešiem, 2017.08.28 14:26

Viedokļi