Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Par visu maksāju es dārgi... Komentē Ināra Sudare, laikraksts "Staburags"

Nav noliedzams, ka tehnoloģiju attīstība rada pārmaiņas arī klientu apkalpošanā. Dažkārt šīs pārmaiņas, šķiet, vairāk domātas pašu darbinieku ērtībām, nevis domājot par klientiem. Piemēram, nesen saņemtajā relīzē lasāms, ka “Latvijas pasts”(LP) pēdējos gados aktīvi īsteno dažādus klientu ērtību un kvalitātes uzlabošanas projektus. Viens no tiem — “Latvijas pasts” pāriet uz vienotu informatīvo tālruni. Arī “Staburags” ir  viens no “Latvijas pasta” klientiem, kas jau izmēģinājis, cik efektīvi darbojas šī sistēma. Ja agrāk kāds lasītājs  “Staburaga” klientu apkalpošanas speciālistei ziņoja, ka nav saņēmis vietējo laikrakstu, un tādi gadījumi notiek ik pa laikam, tad viņa sazinājās ar konkrēto pasta nodaļu un ātri vien novērsa kļūmi. Kā ir tagad? Vispirms  jāzvana uz Rīgu. Pēc tam jāizvēlas, kurā valodā gribat runāt, vēl pēc tam — kāda veida informāciju vēlaties saņemt. Kad tas ir noskaidrots,  var gadīties, ka jums paziņo, ka visi operatori šobrīd aizņemti — gaidiet! Kad uzrodas iespēja runāt un  bēdu stāsts uzticēts konsultantei, viņa visžēlīgi jūs aplaimo, savienojot ar vajadzīgo pasta nodaļu. Un tas viss saucas vienā vārdā — uzlabojums. Manuprāt, visērtāk un izdevīgāk lokāla rakstura problēmu noskaidrot uz vietas, ja tas nav iespējams, tad klients pats sazināsies ar augstākām amatpersonām Rīgā.
Par uzlabojumu tika uzskatīts arī tas, ka no 2011. gada 1. janvāra sūtījumus sestdienās vairs nepiegādāja un pārgāja uz piecu dienu piegādi. Toreiz LP valdes priekšsēdētājs Aivars Veiss informēja, ka, šādi rīkojoties, LP cer ietaupīt 500 līdz 800 tūkstošu latu gadā. Par ietaupīto naudu plānots atjaunot pasta darbinieku veselības apdrošināšanu. “Nestrādājot sestdienās, ietaupīs... un izmaksās darbiniekiem bonusos. Tā vadīt biznesu iespējams tikai Latvijas valsts uzņēmumā. Bet varbūt nestrādājiet arī trešdienās un ceturtdienās un izdaliet darbiniekiem ceļazīmes uz atpūtas namu  un dāvanu kartes veikalos... Var arī pāriet uz sezonas darbu —  tikai vasarā, un, skat, būs ietaupīts jau miljardiņš, ko izmaksāt prēmijās,” tik ironiski un līdzīgi toreiz sprieda ne viens vien lasītājs. Taču ar to ietaupīšanu laikam  diez ko labi nav veicies, jo pēdējo gadu laikā mūsu reģionā slēgtas vairākas pasta nodaļas. Arī tas izdevīguma vārdā.
Nav noslēpums, ka šis jauninājums iecirta pamatīgu robu arī reģionālās preses izdevējiem. Rindā jau ir nākamais uzlabojums — iecere vairākkārtīgi palielināt preses izdevumu piegādes cenas.
“Latvijas pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku. Tad arī par tā pastāvēšanu vajadzētu domāt valstiski, jo tas ir fakts, ka bez kompensācijām uzņēmums nevar pastāvēt, bet visu uzgrūst uz klientu pleciem arī nav pārāk gudri.

Viedokļi