Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Aizkraukles "Lauma A" atsakās no fiksētā avārijas dienesta tālruņa numura

Līdz šim Aizkraukles novada pašvaldības uzņēmuma “Lauma A” avārijas dienestam bija divi tālruņu numuri — parastais jeb fiksētais un mobilais. No 1. jūnija būs tikai mobilais numurs 22317367, kas bija arī līdz šim. Kāpēc tā?

SIA “Lauma A” valdes loceklis Modris Bite skaidro, ka parastā tālruņa numurs savulaik tika saglabāts, jo toreiz, pirms daudziem gadiem, mobilie tālruņi un sakari bija dārgi. Jau sen situācija ir mainījusies — tagad cilvēki lielākoties zvana no saviem mobilajiem tālruņiem. Otrs iemesls —  zvanītāju nervu sistēmas saudzēšanai, jo dažkārt gadījās, ka dispečere ar klientu runā pa vienu līniju, bet cits klients nepacietīgi zvana pa otru un avārijas situācijā nervozējot domā, ka dispečere nav uz vietas vai nestrādā.

Informācija par fiksētā tālruņa līnijas slēgšanu uz māju durvju plāksnēm, rēķinos un interneta vietnēs jau laikus ir izlabota. Pa mobilā tālruņa numuru avārijas gadījumā iedzīvotāji var zvanīt visu diennakti.

Novadu ziņas