Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Aizkraukliete: “Uz pakas rakstīts 1 kg. Kāpēc "Maximas" kasiere to vēl sver?” 1

Laikraksta “Staburags” redakcijā vērsās aizkraukliete Marija. 

“Nopriecājos, ka veikalā “Maxima” Aizkrauklē manas iemīļotās konfektes “Roshen Milky Splash” ir ar atlaidi — 3,99 eiro par kilogramu. Paņēmu konfekšu paku, uz kuras rakstīts 1 kg, un devos uz kasi,” stāsta Marija. “Man par izbrīnu un lielu pārsteigumu pārdevēja lika paku uz svariem. Nosvēra — jāmaksā 4,21 eiro! Izrādās, konfektes sver nevis 1 kg, bet 1,056 kg! Esmu pensionāre un skaitu katru centu. Teicu — atvainojiet, uz pakas rakstīts 1 kg, kāpēc man jāmaksā 4,21? Klusums. Tad pārdevēja jautāja pieredzējušākai pārdevējai: “Ko darīt?” Viņa atbildēja: “Atplēs paku un paņem nost!” Tā nebiju ar mieru. Teicu — ja rūpnīca ielika pakā piecas konfektes vairāk, tas ir bonuss man, nevis jums! Prasīju, kādēļ jāsver, ja konfektes ir rūpnieciskā iepakojumā un uz pakas rakstīts 1 kg? Noskanējiet svītru kodu! Man atbildēja — nē, šīs ir sveramās konfektes! Tomēr smaksāju 4,21 eiro. Mājās manā galvā ieslēdzās “kalkulators”: ja par katru paku “uzrēķins” ir 22 centi, vai svari ir tā noregulēti, lai rādītu vairāk? Cik dienā no pircējiem tā iekasē lieku naudu? Ja rūpnīca katrā pakā ieliks piecas konfektes vairāk un tās dāvinās, tā taču bankrotēs!”

Marija piebilst, ka neskaitīja, vai tieši piecas konfektes vairāk, jo tas būtību nemaina. Konfektes viņa pirka veikalā “Maxima” Aizkrauklē, Skolas ielā. Pie veikala vadītājas viņa nav gājusi, lai nebojātu nervus. 

Zvanot  uz informatīvo tālruni, “Maximas” operatore atbildēja, ka sūdzība jāsūta uz info@maxima.lv, pievienojot pirkuma čeku. Viņa gan atbildēja, ka atbilde droši vien tik ātri nebūšot, jo nākamnedēļ Ziemassvētki. Kad “Staburags” pircējas čeku un sūdzību nosūtīja, pienāca automātiskā vēstule ar  tekstu latviešu, angļu un krievu valodā, kurā bija arī teikts: “Ja uz Jūsu vēstuli nepieciešams sagatavot atbildi, tā Jums tiks sniegta pēc iespējas īsākā termiņā, bet ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) dienu laikā.”

Komentāri 1

ingrida.kilupa

Diemžēl, skaidri zinu, kasiere darīja nepareizi, jo šajā gadījumā bija jāievada svars ar roku un jāreizina ar preces kodu.

pirms 9 mēnešiem, 2020.12.19 20:07

Aizkraukles novadā