Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Neretā tikai pēc iepriekšējas vienošanās

Neretas novada domes priekšsēdētājs Arvīds Kviesis izdevis rīkojumu par pašvaldības iestāžu darbu ārkārtas situācijas laikā.

Noteikts, ka novada pašvaldība un klientu apkalpošanas centrs strādās katru dienu, bet apmeklētājus klātienē pieņem tikai otrdienās un piektdienās dažas stundas dienā. Iesniegumus par pašvaldības kompetencē esošiem jautājumiem var iesniegt, nosūtot pa pastu, ievietojot pastkastē pie pašvaldības vai tuvākās pagasta pārvaldes ieejas durvīm, kā arī nosūtot elektroniski. Novada bāriņtiesa saziņu un konsultācijas ar iedzīvotājiem nodrošina attālināti, izņemot gadījumus, kad nepieciešams izbraukt uz vietas, ārkārtas situācijās, kad apdraudēta bērna veselība, dzīvība un drošība. Notariālos apliecinājumus veiks noteiktajās pieņemšanas dienās, bet tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Arī sociālais dienests saziņu nodrošina attālināti, klientu pārbaudi dzīvesvietā veic tikai īpašos gadījumos, kas saistīti ar krīzes situāciju un iepriekš neparedzētiem apstākļiem. Dzimtsarakstu nodaļa apmeklētājus klātienē pieņem, tikai lai veiktu dzimšanas, miršanas fakta reģistrāciju, iepriekš sazinoties. Neretas novada bibliotēkas pieņems apmeklētājus ierastajā darba laikā, ievērojot visus valstī noteiktos drošības noteikumus ārkārtas situācijā.

Novadu ziņas