Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Auto detaļas un funkcijas, kas kļūst par vēsturi

Kādreiz radio automašīnā bija liela problēma! Automašīnām bija vairākas atslēgas - viena, lai atslēgtu galvenās durvis, otra - aizdedzei un vēl viena - bagāžniekam! Pagājušā gadsimta laikā automašīnas un to funkcijas ir gājušas garu ceļu. Precīzāk - tikai dažas no šīm funkcijām ir gājušas garu ceļu, kamēr citas ir atrodamas tikai vēstures grāmatās un vectētiņu stāstos. Taču jāņem vērā, ka daudzas no šīm funkcijām, ko mūsu paaudze ir pazinusi un mīlējusi, tiek modernizētas vai arī tiek noņemtas.

Kasešu un CD atskaņotāji

Vai atceraties savu pirmo auto un to super foršo kasešu atskaņotāju? Es izaicinu jūs atrast vienu jaunu auto, kas piedāvātu kasešu atskaņotāju vai to kā papildus aprīkojuma funkciju. Mans draugs, tev būtu grūti atrast kasešu atskaņotāju vai kasetes pat auto piederumu veikalos.

Kad kasešu atskaņotāji pakāpeniski pazuda, centrā bija CD un to atskaņotāji. Brīnišķīga skaņa, brīnišķīgas sistēmas. Automašīnas pat atbrīvoja īpašu vietu jūsu kompaktdiskiem. Kā šodien raksta www.carvertical.com/lv dažiem jaunākiem auto jūs to atradīsit kā dārgu iespēju, taču arī tā pazūd, aizstājot ar īpaši moderniem viedtālruņiem, USB atskaņotājiem un daudziem citus foršiem auto-audio jauninājumiem.

Pogas un slēdži

Atceros, ka bērnībā man vienmēr bija ļoti liela ziņkāre par dažādu pogu pielietojumu! Protams, tas parasti man ļoti kaitēja, kad vecāki atklāja, ka manas ziņkārības objekts vairs nedarbojas. Tomēr šie ērmīgie, zinātkāres veidotāji tagad ir mirstoša šķirne šīs paaudzes automašīnās. Lielākajai daļai auto ir skārienekrāni, kas pārvalda skaņas sistēmas, dzesēšanu un sildīšanu, navigāciju un daudzas citas neskaitāmas funkcijas.

Tomēr skārienekrāni vēl nav pilnībā uzticami. Zināms, ka tiem ir novēloti atbildes reakcijas laika traucējumi un pat pilnīga sistēmas atteice! Protams, tas ir vislielākais drošības šķērslis. Lai lietotu skārienekrānus, vadītājam ir jāredz, kam pieskaras, lai nodrošinātu, ka sistēmas ir pareizi ieslēgtas, salīdzinot ar vecmodīgo metodi, kur jāizstiepj tikai roka, lai nospiestu pogu vai slēdzi. Tāpēc, paldies debesīm, pogas un slēdži turpinās vēl nedaudz pagodināt jūsu jaunās automašīnas. Vismaz līdz brīdim, kad smadzenes aizkulisēs pārvarēs šos šķēršļus.

Ātruma pārslēdzēji

Mani draugi. Tuvojas laiks un tas jau ir klāt, kad mums jāatvadās no ātruma pārslēgšanas jautrības. Automātiskā pārnesumkārba ir bijusi pieejama kopš 20. gadsimta 50. gadiem. Kopš tā laika automašīnas parasti tiek piedāvātas pusautomātiskas un automātiskas. Mūsdienu aizņemtā paaudze dod priekšroku automātiskai braukšanai, vadāmībai un degvielas patēriņa efektivitātei, nevis priekam vadīt piedziņu ar ātruma pārslēdzēju, sajūgu un akseleratora pedāli. Tāpēc mani draugi sagatavojiet pasakas, jo jūsu bērni (ja jums vēl nav neviena mazbērna) būs apmulsuši, kad pastāstīsit viņiem par laiku, kad jūsu auto bija pārnesumi!

Šīs funkcijas, mani draugi, ir tikai dažas no auto funkcijām, par kurām es nostaļģijā žēlojos, aplūkojot jaunākos modeļus, kas debitē dažādās auto izstādēs.


Reklāmraksti